NAŠA PRIČA

Svaki kutak našeg prostora, čaša koju podignemo,zalogaj koji ponudimo,
poziv je na putovanje kroz bogatstvo iskustava koja smo pažljivo sabirali.
Naša vizija je jasna i odvažna – da Soha postane prepoznatljiv svetski brand,
simbol za kvalitet i inovaciju u ugostiteljstvu sa različitim nivoom ponude
svojih objekata. Branko je insistirao na profesionalizmu koji se odražava u
svakom segmentu, verujući da je visok kvalitet jedini pravi izbor. Umetničke
i filozofske note suptilno su isprepletene u našem pristupu, čineći Soha
iskustvo izuzetnim – onim koje se pamti, priča koja se prepričava, pesma
koja se diše. Dobrodošli u Sohu – mesto gde se sadašnji trenutak
oplemenjuje tradicijom, a budućnost gradi inovacijama. Dobrodošli u
priču koju zajedno pišemo, stranicu po stranicu, u Sohi!

REČ VLASNIKA

Soha Bars & Restaurants se kani da postane svetski brend u domenu ugostiteljstva sa različitim nivoom ponude svojih objekata (od kafeterije, restorana, teatra, pa do hotela i spa centra, event centra, keteringa itd). 

Kroz sistematsku promenu u menadžmentu, organizaciji rada i novog pristupa marketingu, smatram ovu izjavu realnom i viziju izvesnom.

NAŠA PRIČA

Svaki kutak našeg prostora, čaša koju podignemo, zalogaj koji ponudimo, poziv je na putovanje kroz bogatstvo iskustava koja smo pažljivo sabirali. Naša vizija je jasna i odvažna – da Soha postane prepoznatljiv svetski brand, simbol za kvalitet i inovaciju u ugostiteljstvu sa različitim nivoom ponude svojih objekata. Branko je insistirao na profesionalizmu koji se odražava u svakom segmentu, verujući da je visok kvalitet jedini pravi izbor. Umetničke i filozofske note suptilno su isprepletene u našem pristupu, čineći Soha iskustvo izuzetnim – onim koje se pamti, priča koja se prepričava, pesma koja se diše. Dobrodošli u Sohu – mesto gde se sadašnji trenutak oplemenjuje tradicijom, a budućnost gradi inovacijama. Dobrodošli u priču koju zajedno pišemo, stranicu po stranicu, u Sohi!

REČ VLASNIKA

Soha Bars & Restourants se kani da postane svetski brand u domenu ugostiteljstva sa različitim nivoom ponude svojih objekata (od kafeteriije, restorana, teatra, pa do hotela i spa centra, event centra, keteringa itd). Kroz sistematsku promenu u menadžmentu, organizaciji rada i novog pristupa marketingu, smatram ovu izjavu realnom i viziju izvesnom.